wtorek, 28 lutego 2017

Surówka z pomarańczy i pestek granatu. Dieta - szybka przemiana

Surówka z pomarańczy i pestek granatu. Dieta - szybka przemiana - Czytaj więcej »
Pomarańczę można obrać, podzielić na cząstki i podać do podjadania. Pomarańczę można pokroić w krążki i podać z pestkami granatu i wodą różaną i to już prawdziwa bajka. Pięknie wyglada, cieszy oko i smakuje o niebo lepiej.

Czytaj więcej »

poniedziałek, 27 lutego 2017

Lazania (lasagne) z kiszoną kapustą i grzybami

Lazania (lasagne) z kiszoną kapustą i grzybami - Czytaj więcej »
Lazania, danie rodem z Włoch, przygotowane na bazie makaronu o tej samej nazwie. Szerokie, prostokatne płaty makaronu przełożone warstwowo farszem i zapieczone pod sosem beszamelowym. Zawsze podawane na gorąco. Dla mnie po prostu pyszna zapiekanka.

Czytaj więcej »

sobota, 25 lutego 2017

Chleb zmieniający życie. Bez glutenu

Chleb zmieniający życie. Bez glutenu - Czytaj więcej »
Chleb zmieniający życie, tak nazwała go autorka (oryginał znajdziesz tutaj ). Chleb posiada jedynie same zalety. Idealny w profilaktyce zdrowia, leczeniu candidy, nietoleracjach pokarmowych, alergiach i problemach jelitowych. Chlebek to 100% z naturalnych składników, zero przetworzonych dodatków, zero glutenu, zero drożdży, a nawet zakwasu. Najważniejsze - jest bardzo łatwy do przygotowania. Nie rośnie, a więc i nie opada, uda się na pewno każdemu.

Czytaj więcej »

piątek, 24 lutego 2017

Sałatka z quinoa, awokado i mango

Sałatka z quinoa, awokado i mango - Czytaj więcej »
Sałatka z awokado, mango i quinoa to prawdziwa bomba witaminowa. Prosta, wykwintna, pyszna i bardzo prosta do wykonania, pod warunkiem, że masz pod ręką ugotowaną kaszkę quinoa. Jeśli musisz specjalnie gotować quinoa, przygotowanie potrwa nieco dłużej, ale warto! Przepyszne mango dominuje smakiem na nieciekawym awokado.

Czytaj więcej »

wtorek, 21 lutego 2017

Domowy ketchup super expresowy. Dieta - szybka przemiana

Domowy ketchup super expresowy. Dieta - szybka przemiana - Czytaj więcej »
Domowy ketchup to świetna alternatywa dla sosu pomidorowego ze sklepowej półki, bo choć kuszą ładnymi słoiczkami i kolorowymi etykietami, po przeczytaniu składników nie zdecydujesz się na zakup żadnego z nich. Nawet te z najlepszyn składem, bio, wszystkie zawierają cukier. Ponieważ cukier niweczy działanie diety i plany zrzucenia wagi nie pozostaje nic innego jak samemu go wyprodukować. Jest bajecznie prosty do przygotowania, super zdrowy oraz bardzo aromatyczny i bogaty w smaku.

Czytaj więcej »

poniedziałek, 20 lutego 2017

Sałatka z ciecierzycą, marchewką i sosem tahini. Dieta - szybka przemiana

Sałatka z ciecierzycą, marchewką i sosem tahini. Dieta - szybka przemiana - Czytaj więcej »
Sałatka z ciecierzycy to dobry pomysł na wykorzystanie potencjału tego super zdrowego strączka. Idealna dla wegetarian, osób pragnących schudnąć, będących na diecie.  Na diecie przyspieszającej metabolizm wpisuje się w fazę III. Ciecierzycy towarzyszy marchewka i sezam, a całość spowita jest super zdrowym, pełnym zdrowych sezamin - sosem tahini.

Czytaj więcej »

sobota, 18 lutego 2017

Pączki - pyszne, puszyste, orkiszowe

Pączki - pyszne, puszyste, orkiszowe - Czytaj więcej »
Pączki - tradycyjny karnawałowy wypiek, a już szczególnie w Tłusty Czwartek nie może ich zabraknąć. Najlepsze oczywiście są domowe i wcale nie są trudne do zrobienia. Skorzystałam z przepisu "Kuchni polskiej" i robiąc je po raz pierwszy w życiu wyszły perfekcyjnie. Popatrz na zdjęcia! Biała obwódka dookoła pączka świadczy o tym, że pączek jest dobrze wyrośnięty i prawidłowo usmażony, chociaż zrobiłam je z mąki orkiszowej - 630.

Czytaj więcej »

piątek, 17 lutego 2017

Zupa fasolowa z podsmażaną brukselką i pieczarkami. Dieta - szybka przemiana

Zupa fasolowa z podsmażaną brukselką i pieczarkami. Dieta - szybka przemiana  - Czytaj więcej »
Zupa fasolowa w połączeniu z brukselką i ciemnymi pieczarkami jest idealna, szczególnie zimową porą. Gęsta i pożywna, bo bogata w składniki mineralne, posmaukje każdemu. Do przygotowania zupy użyłam mrożonej brukselki, także problem goryczki został wyeliminowany. Część brukselki została zmiksowana z fasolą, a pozostała podsmażona i dodana na koniec razem z pieczarkami. Jest pyszna.

Czytaj więcej »

środa, 15 lutego 2017

Wędlina z indyka bez azotanów. Dieta - szybka przemiana

Wędlina z indyka bez azotanów. Dieta - szybka przemiana - Czytaj więcej »
Domowa wędlina z indyka jest pyszna, delikatna, wilgotna, aromatyczna, a najważniejsze wolna od środków konserwujących, w tym azotanów. Azotany to substacje konserwujące, które znajdzisz w prawie wszystkich sklepowych wędlinach. Są dodawane, by mięso się nie psuło. W diecie przyspieszającej przemianę materii są wykluczone. Dlaczego? Azotany opóźniają rozkład tłuszczów w mięsie, to samo robią w naszym organiźmie i to właśnie wtedy, gdy próbujesz zrobić coś dokładnie odwrotnego, rozpuścić tłuszcz szybciej. Jednym słowe nie pomagają w odchudzaniu.

Czytaj więcej »

poniedziałek, 13 lutego 2017

Krem czekoladowy z awokado. Dieta - szybka przemiana

Krem czekoladowy z awokado. Dieta - szybka przemiana - Czytaj więcej »
Krem czekoladowy przygotowany na bazie awocado smakuje rewelacyjnie! Okazuje się, że deser też może być super zdrowy. Bez laktozy, bez glutenu, bez cukru i jajek. Jedząc go nikt nie zgadnie z czego jest zrobiony, dopóki mu nie powiesz. Jeśli nie przepadasz za awokado przepis odczaruje Twoją niechęć. Na słodko ten nieciekawy owoc smakuje genialnie. Recepturę znam od dawna, nie mogłam jednak przełamać swojej niechęci, bo bardzo nie lubię tego owocu.

Czytaj więcej »

piątek, 10 lutego 2017

Galaretka z kiwi. Dieta - szybka przemiana

Galaretka z kiwi. Dieta - szybka przemiana - Czytaj więcej »
Galaretka z kiwi nie do wykonania? Jeśli użyjesz żelatyny na pewno się nie zsiądzie, gdy jednak zamienisz żelatynę na agar-agar zrobisz pyszną galaretkę. Kiwi wygląda bardzo niepozornie, niech Cię to jednak nie zmyli, bo kiwi to prawdziwa bomba witaminowa. Więcej przeczytaj  tutaj . Szczególnie teraz zimą warto wykorzystać potecjał kiwi, bo jeden owoc zaspokoi dzienne zapotrzebowowanie na witaminę C. Przeważnie występuje jako dodatek do sałatek, deserów czy owsianki, dzisiaj jest gwiazdą.

Czytaj więcej »

piątek, 10 lutego 2017

Daktylowo - orzechowe kulki mocy

Daktylowo - orzechowe kulki mocy - Czytaj więcej »
Daktylowo-orzechowe kulki to super zdrowa, pożywna i energetyczna przekąska. Skutecznie zaspokoją apetyt na słodycze. 100 g daktyli zawiera 73 g cukrów prostych, które błyskawicznie są wchłaniane do krwioobiegu, dlatego są doskonałe dla sportowców. Zajadając daktyle nie musisz martwić się o poziom chlesterolu, bo pomogą go unormować, a nawet obniżyć. Zawierają mnóstwo błonnika, uzupełnią niedobory potasu, a zawierają go więcej niż rekordzistki-banany.

Czytaj więcej »

czwartek, 9 lutego 2017

Bitki schabowe w sosie z suszonymi grzybami i wędzoną śliwką

Bitki schabowe w sosie z suszonymi grzybami i wędzoną śliwką - Czytaj więcej »
Bitki schabowe to prosty spsosób na podanie chudej wieprzowiny w pysznym sosie. W tradycyjnym sosie jedynem dodatkiem jest cebula. Swój sos wzbogaciłam dodatkiem suszonych grzybów i wędzonej śliwki.

Czytaj więcej »

wtorek, 7 lutego 2017

Pełnoziarnisty chleb orkiszowy - prosty przepis. Dieta - szybka przemiana

Pełnoziarnisty chleb orkiszowy - prosty przepis. Dieta - szybka przemiana - Czytaj więcej »
Chleb orkiszowy, pełnoziarnisty upieczony na drożdżach to najszybszy chleb do samodzielnego przygotowania w domu. Idealny dla początkujących piekarzy. Chleb jest pyszny, z lekko orzechową nutą i chrupiącą skórką, długo zachowuje świeżość. Takiego chleba nie znajdziesz na półkach sklepowych. Pieczywo z pełnoziarniestej mąki orkiszowej idealnie wpisuje się w dietę przyspieszającą metabolizm H.Pomroy. Mąka pszeniczna w tej diecie jest wykluczona. Hybrydowe odmiany pszenicy stały się niezniszczalne nie tylko tylko na polu, ale i w naszym przewodzie pokarmowym. Trudno ją strawić i wydobyć z niej substancje odżywcze.

Czytaj więcej »

poniedziałek, 6 lutego 2017

Brioszka czekoladowa z mascarpone

Brioszka czekoladowa z mascarpone - Czytaj więcej »
Brioszka to francuskie ciasto śniadaniowe ze stosunkowo dużą ilością jajek i masła. W tym przepisie część masła zastąpił serek mascarpone. Dla mnie po prostu pyszna chałka. Chałki uwielbiam i sporo już zebrałam przepisów na to pyszne drożdżowe pieczywo. Pasiasta gości po raz pierwszy.

Czytaj więcej »

sobota, 4 lutego 2017

Kassler duszony z jarmużem i sokiem z pomarańczy. Jak polubić jarmuż?

Kassler duszony z jarmużem i sokiem z pomarańczy. Jak polubić jarmuż? - Czytaj więcej »
Jarmuż ciągle jest na topie i nic dziwnego, pełen antoksydantów, prawdziwa skarbnica witamin i minerałów powinien znależć się w każdej zdrowej diecie. To jedna z niewielu roślin w naszym klimacie, której sezon przypada na czas zimy, dlatego tym bardziej warto go teraz  wykorzystać. Jarmuż nie jest łatwy w obsłudze i ma lekko gorzkawy smak, zatem trudno go polubić. By był smaczny, wymaga pewnych umiejętności w przygotowaniu. Odradzam przygotowywanie surówki z jarmużu, bo można się zrazić do niego na bardzo długo. Najsmaczniejszy jest duszony i tak przygotowany możesz użyć później do różnych potraw. Duszony jest lekkostrawny i naprawdę smaczny.

Czytaj więcej »

piątek, 3 lutego 2017

Schab w galarecie

Schab w galarecie - Czytaj więcej »
Schab w galarecie to smaczna i łatwa w przygotowaniu przystawka, jednocześnie doskonała alternatywa dla sklepowych wędlin i tradycyjnych, bardzo kalorycznych "zimnych nóżek". Dodatkowo bardzo dietetyczna "domowa wędlina", bo schab jest gotowany, następnie pokrojony w plastry i zalany tężejącą galaretą.

Czytaj więcej »

środa, 1 lutego 2017

Detox z ananasem i awocado

Detox z ananasem i awocado - Czytaj więcej »
Zielone koktajle to prawdziwe dobrodziejstwo dla naszego organizmu. Awocado, ananas i szpinak to bohaterowie dzisiejszego smoothie. Ananas - wiadomo to genialny spalacz tłuszczu, przy tym naturalny diuretyk o właściwościach detoksykacyjnych. Szpinak z racji chlorofilu wykazuje silne działanie oczyszczające. Awocado, dość niepozorne kryje w sobie ogromny potencjał. I chociaż 100 g awocado to aż 160 kcal pomoże spalić nadmiar tkanki tłuszczowej. Ochroni wzrok (luteina i zeaksantyna), odmłodzi (witamina E), wspomoże układ trawienny

Czytaj więcej »